Országos Kreatív Gyerekpályázatunkról
“A művészeti iskolában fontosnak tartom, hogy egyéni képességeiket fejlesszék és megmutassák a gyerekek. A tanári szabadsággal élve ösztönzöm arra a diákjaimat, hogy pályázatokon vegyenek részt. A sok rajzpályázati felhívás közül kiválasztom azokat, amelyek témáját értékesnek, gondolkodásra, alkotó munkára ösztönzőnek találok, majd a diákokkal megbeszéljük és ötleteket gyűjtünk a munkához. Az önök által kiírt pályázatra is így dolgoztak azok a gyerekek, akik önállóan választottak témát és technikát. Beszéltünk így a barátságról, az együttérzésről, a bizalomról, az ajándékozásról, a segítségnyújtás lehetőségeiről, képességének öröméről, hatásáról környezetünkre.
Érdekes volt számomra, hogyan tudok együtt gondolkodni a gyerekekkel, hogyan fejezik ki a gondolataikat, érzelmeiket, mi a véleményük a saját munkájukról, és örömmel fedeztem fel a pozitív hozzáállásukat, kitartó munkájukat, egyéni megfogalmazásaikat.
A gyerekek azzal, hogy elkészítették a munkájukat, pozitív megerősítést, példát adtak és kaptak arról: mi is a jó magatartás, miért is ad örömöt, ha másokra is figyelünk és lehetőségünk szerint segítünk…
Köszönjük azokat a kedves, elismerő szavakat, melyekkel munkánkat értékelték! Nagyon örültünk, hogy a jutalmukat a gyerekek a művészeti iskolánk tanévzáró ünnepségén, a színpadon vehették át.”